onsdag 18 juni 2014

Hej alla fans!

Jag har fått en egen Pony spejare åt mig. S(skall hen kallas här), hjälper mig med att hitta Ponies.
Två är betalda och två var en extra överraskning.
Nu har jag ett komplett sett med Sundea Best Ponies(De doftar glass, tårta etc).
Jag larvade mig lite också. My Little Pony G3 har en magnet under hoven(om de inte är s.k Dress up Ponies), för att kunna öppna överraskningar. T.ex. kan en Pony vid namn Hidden Treasure öppna sin skattkista.











Den här rosa Ponyn heter Beach Berry. Hon har jag alltid velat ha, sedan jag såg henne hos en klasskompis. Tyvärr har jag inte sett henne alltför ofta ute på t.ex. Tradera, Blocket eller ens Ebay(må ha kollat dåligt kanske, men, men).
 Nu har jag iaf en! Lyckan är stor. Det är en G3 Pony. G3 betyder att det är den tredje Generationen och INTE ala 80-Talet, men för det en äkta Pony Made by Hasbro.


Det har varit Pony torka här, där jag bor. Ingen idé att gå på vissa loppisar, för det finns andra som har Pony spanare där. Ja och leksakerna går fasansfullt dyrt också. Nu har jag min egen privat person, som letar Ponies, Bratz och Monster High åt mig, hahaha.

Den andra vita G3 Ponyn heter Vondermint. Hon har jag tittat på innan och för 10 Kr var dealen gjord :)

Sherbet, som är en Sundea Best Pony kompletterar det settet för mig. I UK kallades hon för Sorbet Surprise(tror jag iaf). Den lilla babyn heter Baby Cuddles. Hon har ingen svans och antagligen blivit skjuten på med luftgevär...mindre bra! Men å andra sidan, så ha jag extra svans åt henne och kanske kan laga hålet. Blir iaf kvar, då min sedan barndomen inte heller är i topp-skick.

Lämna gärna en kommentar, ha en fortsatt trevlig dag :3





2 kommentarer:

  1. Det har varit dåligt med ponny-fynd här också. Någon enstaka G3 bara.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Helena!

      G3:orna är bra, men inte som att hitta G1:or :3
      Ta en titt på mitt senaste "fynd" av en vän.

      Radera