måndag 2 juni 2014

Hej alla fans!

Jag var på en loppis med två av mina bästa vänner Grim och He-Man(Deras nick).

Trots att det regnade, så blev det en del fynd!
(Bilden nedanför).
Barbie Fox Hallow Stable. 30 Kr. Tyvärr så fattas handtaget, det finns en spricka i plasten på ena sidan. Går säkert att limma, en del till ett staket/hopp hinder är av, men går att limma dit(Den är iaf hel) samt att ena hinken som tillhörs lilla pigg, är av så man kan inte sätta dit handtaget(Bara på ena sidan).

Littlest Pet Shop VIP Gosedjuret, 10 Kr
Mrs Pots. Det är en sparbössa, tyvärr saknas botten pluggen. 5 Kr.
Små hästar 1 Kr styck.
De två mörka hästarna 3 Kr styck, skall bara ha för att ha.
En Zoobles från Mc Donalds, min första. Den kostade 1 Kr.
Barbie ask, som är en nyckelring(Själva asken är i metall) 1 Kr. Barbie fan, som jag är.
My Little Pony bok, som kom med en CD Musiksaga. 2 Kr.
Barbie dockan har fel klädsel(det är oäkta kläder, iaf den rosa balett toppen, är jag säker på. TJEEENAAAA MADE IN CHINA!!). Tyvärr, så är hon nålar i öronen....Men, men 15 kr. Ja, visst fötetrna är lite av i tårna, men är iaf glad. Antingen är hon en Malibue Barbie. eller så aksnke det är en avriant av dockan, som tillhörde stallet.
(Får i vanliga fall, så var det en docka med händer, som kunde nypa fast i tränslet samt att dockan kunde sitta).

Resten är bytesaffär och gåvor från mina vänner :3

Bilden ovanför är från en loppis dagen efter.

Bratz skokartong, helt gratis. Den har jag alla mina Bratz tillbehör i nu.
 Jasmine Pez figuren, helt gratis, Hello Kitty figurerna, helt gratis. My Little Pony G3 anteckningsboken med Star Catcher på, 3 Kr. Strawberry Shortcake väskan, 2 eller om det var 3 Kr
. Pocket böckerna, 1 Kr styck. Sleiche hästen, 10 Kr, tyvärr har han slitage på sig. Ja, jag höll på att skriva hen, men kom sedan på att det faktiskt är en stallion, yes....ni fattar!
My Little Pony G2 Tronen, som jag redan hade orginal Ponyn till hemma. Tyvärr så saknas en del(En stjärn stav), som får den lila switch-luckan att öppnas. Men, men 10 kr.
De två Lego Belville hästarna, båda 5 Kr. Man passar liksom inte upp Lego!
Dena ndra hästen, tror jag kallades Kingdom Horses, hade en sådan när jag var liten, så värt fem kronan jag fick betala. Bratz DVD:erna 20 kr för alla. My Little Pony G2 Princess Saphire, hela 5 Kr...där rök mitt sparkapital ;)
Den rosa saken, undrar ni kanske vad det är.....den satt på en Barbie, men vägrar köpa en Fake Barbie, så jag sa attd et var vad det var och fick köpa löst, nämligen My Little Pony G1 Pony Wear, till settet Snow Angels.
Den stora hästen, vet jag med 99% säkerhet kom med en antingen fake eller äkta Zorro docka, en barndomskompis hade en sådan. Hela 10 kr, mend en prutad ejag ned från 20 kr till 10 Kr, för att svansen är en sådan som sitter fast med ett gummiband, men det bandet har släppt, så svansen är lös, dvs hästen fäller hår ;) HAHAHA! Dock har jag nu improviserat en lagning.


Så här var Ponyn innan.....Alldeles gul och flätad i svansen samt att glittret var alldeles galet!
Så här blev min Princess Saphire :3
Fortfarande galet glitter, men fick orginal färgen tillbaka. Yes, jag vet att jag inte har tagit borta alla slitage märken och tuschpenne stecket på ena benet, men det kommer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar